субота, 13 листопада 2021 р.

 Роздуми...


Коли ми вибираємо справу до душі, то не завжди можемо зробити це правильно. Мені в цьому сенсі пощастило, я ніколи не шкодувала що обрала професію - бібліотекаря. Я люблю свою роботу і кожен ранок заходячи в бібліотеку я відчуваю цю атмосферу книжкового світу, затишок і тепло, почуття якоїсь загадковості і чарівності. Це моя територія - територія творчості і натхнення, де все таке знайоме і дороге. Я радію кожному читачу і мені дуже приємно коли відвідувачі проводять свій час цікаво і з користю. Коли фонд бібліотеки поповнюється новинками це завжди свято, ні з чим незрівнянний запах друкованих сторінок книги і велике бажання п р о ч и т а т и і порекомендувати . Я люблю свою бібліотеку і вона для мене найкраща!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар