середа, 11 листопада 2015 р.

Я відчуваю осінь....


Я відчуваю осінь...Це золота пора, пора якогось тихого печального смутку. Коли хочется підвести підсумки, але думаеш при цьому які підсумки - чи року, чи всього життя. Підготуватись до чогось, але до чого- просто до пори  року яку  звуть зима, чи до наступного періоду свого життя.         
Я  бачу  осінь.....Ось  летить осіннє листячко, падає сріблястим  танком тоненька  павутинка  бабиного літа  і все навкруги  в очікуванні ....В очікуванні  холоду, змін не тільки в природі, а  змін   в  самій людині.І  всерівно  ще дуже  хочеться   тепла, тепла фізичного і душевного.         Дерева   навкруги горять  зеленим, жовтим і червоним  кольорами, їм  не хочеться  скидати своє убранство. Адже  тоді вони залишаються  відкритими  дощам, холодному зимовому  вітру.Це  як людська душа, яка  відкривається назустріч людям, але в той же час така ранима і беззахистна.Тільки  душа  незважаючи ні на що,  може багато побачити і збагнути.    
 Я  чую  осінь..... Я чую в тиші жовтневого дня осінню пісню лісу і річки.   Чую як відпочиває  земля після того, як  віддала людині весь свій врожай. Мене завжди вражає кущ калини, який щедро вкритий  червоними ягодами, і мені зажди хочеться їх скоштувати, коли вони трішечки підморожені. Я мимоволі  торкаюсь до  ягід калини як до останньої  вісточки осінньої природи. 

   Відчуваю, бачу, чую  і приймаю осінь, і думаю про те,що пройде зовсім небагато часу і настане весна. Все  навкруги оживе   і зазеленіє.Але це будуть нові відчуття, нові переміни в душі і природі. І мені  дуже хочеться  захистити - оголене дерево, сумний  ліс, темну гладь  беззахистної  річки. Щоб ми всі  разом, дочекались весни з надією і вірою ,  що все буде добре.

 

Л. Стефанишина

1 коментар: